miss u


inte världens bästa kvalite på bilden men,
denna mobil ska jag iaf köpa. G502

tisdag o gårdagen va mega bra.
orkar inte berätta så mkt,
men först va de ju vetlande me emmo o dom andra.
sen tjejkväll hos zara me emma sandra zara.
sen på onsdagen typ vid 6 kom ulrika o anna po hämtade mig,
å då va jag me anå;)
sen mötte vi elin o lousie å va lite me dom.
kom hem typ 10.

idag ska jag göra precis INGENTING.
kanske jobba lite^^ det behövs,
har bara latat mig hela sommaren typ,
eller, har ju varit hos otto d mesta men där har jag hjälpt te me.

<3

Kommentarer
Postat av: Lina

vill du också shoppa gratis på nelly?

bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=157683

och börja samla poäng, jag har fått ihop över 700 poäng på bara en dag enbart genom att besöka hemsidor och va med i tävlingar!

blir du medlem genom länken får du 75 välkomstpoäng direkt!

1000 poäng = 300 :- hos nelly



2009-08-13 @ 13:22:16
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0