tjo

jag har huvudvärk, är skit trött, mår illa.. dagen har varit seg!-.-
anna åkte hem på lunchen me.
hihu men iaf lite braig dag :$
i december ska vi veta vart vi vill gå på gymnasiet och vart!
hjälp mig någon..
hultsfred är det sista alternativet iaf!
vetlanda är nog det bästa,
fast man ska ju inte välja linje efter ett speciellt ställe^^?
haha.


jag vill ha september!:
-mina kläder kommer hem då
-det börjar bli höst=vinter=mys
-karlskrona med maja o lotta
-tjejkväll me emmo sandra o zara
-metro
& mer!

ska dra o käka. pussen

fantastic 6<3

Kommentarer
Postat av: fridut!

fantastic 6, BÄST!<3



när börjar metro?:)

2009-08-29 @ 16:54:13
Postat av: svar F

den 26 tror jag de va:)

aa<3

2009-08-30 @ 14:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0