nanana everyday, it's like my ipod´s stuck on replay

oj, aldrig säkert detta med maja! haha hon kan de flesta av mina lösenord så får passa mig..:p
idag var det först hockey/bandy. hahah bandyn var hur förvirrande som helst bollen och alla spelare flög fram och tillbaka på isen:o ahha sen vart det hockey som var roligare fast jag är ju ändå inte så skillad på det. hehe
sen vart det stress till skolan och sedan spex för hela slanten! det gick ju bra! eller vad säger ni från centralskolan?
sedan betyg, klasstid, sång och bus, HEM!
var helt totalt slut när jag kom hem, men nu har jag piggnat till och funderar på vad som händer ikväll, ska nog till maja:D
btw så är jag så himla glaaaaaad!! mina utslag i anisktet har gått bort rätt mycket, tog min lillasysters starka salva som hjälpte riktigt bra! nu är det bara imprincip resten av kroppen kvar..:(
tjöö

det kommer alltid vara 'vi'. vi som växte upp tillsammans. vi som delade allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0