some of them want to use you, some of them want to get used by you

älskar den låten! annas och min fest låt faen. sjöng den idag på musiken skit kul:) vår musik lärare slutade idag med:( buhu
gick upp vid 06.00 idag skulle ju kolla lucia på tildas dagis, aww så söta alla barnen är haha. sen direkt till vår lucia, haha så fail! fast dem andra tjejorna var jätte duktiga och jag tycker det är super bra att vi ialla fall ställde upp!
sedan vart det ju hk prov, det gick skit bra fast det var ca 6 sidor!:o okej där tog jag i haha, men det var kanske 4 papper med frågor på varje sida, pjuh.
sen tidiga bussen till anna, som dem flesta vet så har jag lås på min mobil och det är pga david! och på något jäkla sätt lyckas han knäck min kod?!:o hahah. och just nu sitter han och håller på med något skit med min mobil igeen. gah.
fårse vad som händer ikväll.
hörs imorgon eller på söndag.
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0