ego


Alicia och jag! gammal bild och censur på mig haha^^
träffade Alicia nyss! min kompis från gbg, har kännt henne ett bra tag, fast man träffar inte henne så mycket nuför tiden, hon är grymt bra på konståkning så hon åker runt överallt och tävlar och gör annat, nu när jag träffade henne så skulle hon och hennes pappa åka motorcykel någonstans, vilket liv hon har, hon är supersmart med, och sööt, och tät, kolla iphonen på bilden;) jag lovar er att hon kommer bli något riktigt stort!









solade i hultsfred med linnet igår, inte så länge menmen^^ första gången jag solade på ett sånt ställe, haha det var lite scary först, det knakade som fan såfort man bara rörde sig en cm, haha, men jag lyckades iaf lugna ner migsjälv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0