huh

sitter ensam hos otto nu, han är o jobbar och hans mamma med.
ska hem om någon timme.
jag har varit skit duktig å bäddat om majas säng (a) (alla e förkylda utom hon, och hennes mamma har sovit där)
sen har jag städat lite på ottos rum med eftersom att han brukar klaga på att jag stökar till,
men han är rätt duktig på de han me;)

sitter på ottos dator å tråkar, så härkommer lite bilder därifrån..

hahah jag tror jag dör av skratt! bild från skolavslutningen.. älsk å jag (:
maja stannade kvar med mig sen ju, o jag tog bilder me deras kamera HELA tiden, så alla fick psyke på mig!
hahah, min brors jacka, därför den är så stor^^
maja posade för fullt^^
syskonen c(:

orkar inte mer nu, måste nog gå å packa ihop mina grejer, tror mamma kommer snart,
puss/Sia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0