snark

jag är TRÖTT! klockan är 09.44, kom hem typ vid 9,
vi gick upp typ kvart i 8! snaark-.-
jag är trött, hungrig, tjurig, depp!
så hungrig:o för er som vill veta så bantar jag, eller äter mkt mindre iaf hah,
fast de har ju inte gått så bra när man va me linnet:o haha
men iaf, åt ett plommon te frukost sooo
haha vet inte vad det är med mig, pms maybe?
och jag saknar otto så jävla mkt så vet snart inte vad jag gör !?
och maja skitunge åker idag och är borta i 2 veckor!
haha, jag borde nog gå och somna om och se om jag vaknar på rätt sida sen^^

I don't know if I can yell any louder
How many time have I kicked you outta here?
Or said something insulting?
I can be so mean when I wanna be
I am capable of really anything
I can cut you into pieces
When my heart is broken

Please don't leave me
Please don't leave me
I always say how I don't need you
But it's always gonna come right back to this
Please, don't leave me


jag älskar låten så grymt mycket!
:/....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0