how did you get here under my skin, it's more then I ever let you begin

shit vad tiden går snabbt! det är redan oktober!
hej på er, idag är jag hemma ifrån skolan,
egentligen mår jag inte lika dåligt som jag gjorde förra veckan o i början av denna nu är jag mest trött. men jag tar igen nu liksom, för att jag va i skolan då, haha.

vaknade med solen i ögonen härligthärligt:)
gick upp och fick för mig att göra kladdkaka! mmm
så det är gjort nu, den blev riktigt bra faktiskt, brukar bli så när man e sjuk tkr ja^^

tilda är även vaken, krasslig hon me, o mammi me. vet inte hur de blir med resan te västerås nu:/,
men iaf så sitter tilda o spelar sims "jag kan allt med sims det är luungt" jahopp, 4 år är hon (skulle inte tro att hon kan allt;d) så då och då får jag springa o rädda hennes sims gubbar från döden haha,
tur att det finns lite fusk på sims, t.ex:
motherlode = mer pengar
maxmotives = gör så att alla simmar blir hel gröna
move_objects on/off = gör så att man kan flytta på simmar & saker hur som helst, fast det får man se upp lite med för det går verkligen att flytta på dem hur som helst!
tryck ctrl+'pilen uppåt'+C så kommer det upp en ruta att skriva detta i^^
haha, jag har oxå varit the sims nerd^^

måste kila o ta mer kladdis.. take care!


Kommentarer
Postat av: Anna Sidenbäck.

hähähää tack.. love u2. <3

2009-10-08 @ 15:32:26
URL: http://sdnbc,blogg.se
Postat av: Anna Sidenbäck.

hähähä tack love u 2. :)<3

2009-10-08 @ 15:32:56
URL: http://sdnbc.blogg.se/
Postat av: anna

åh! the sims asså. man va så stolt när man lärt sig ett nytt fusk xD haha. de går ju till o med att slänga/radera människorna :o haha <3

2009-10-08 @ 21:42:46
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0