standing here with all the memories

tjoeee, skolfoto idag =BLÄ
aja, berättar senare..
men typ NU snart kommer bästa anååå!
och hon har fått hem sin samsung touch mobil,
den jag me ska köpa,
och hon har beställt 8 gb minnes kort me,
så vi ska bomba me bilder o allt:D

inlägget jag skrev idag på morgonen hos thesa va psyke^^
och anna och jag har varit obeskrivligt flummiga (om man kan kalla det de) idag,
speciellt fysiken och HK. shet.

när vi skulle hämta våra grejer till fysiken, så slår anna i pannan mot skåpet,
börjar garva o skrika aj och går bakåt, slår då i knäet i bänken bakom,
typ sätter sig på bänken och klämmer fingret bakom, haahhah, eller något sånt. (hon lär hitta massa fel i det jag skrev nu, när hon läser detta sen) sen väl inne på fysiken, så skulle man man räkna till tre och sedan trycka på en röd knapp, sedan skulle den andra (alltså jag) släppa nån grej i marken. o då innan sa jag till anna att hon skulle trycka innan jag släppte för lärare sa att det blev bättre då, men anna missuppfattade det^^ så först tryckte hon nästan på den gröna knappen haha, (läraren börjar skrika, jag börjar skratta,anna fattar ingenting) sedan trycker hon in den röda knappen och säger 1 2 3! EFTER att hon tryckt, jag släpper grejen (alltså var exprimentet klart) och alla börjar skrika "anna du måste ju trycka av med!" haha, (anna blev ännu mer förvirrad) och jag slänger mig på golvet och vrider mig i skratt:D

tredje eller fjärde natten irad som jag har konstiga mardrömmar,

inte läskiga men konstiga och obehadliga..

jag vaknade inatt typ 3-4 gånger,

och flyttade på en gitarr som jag har emellan sängen och skrivbordet,

alltså den höll inte på att ramla eller ngt, men jag fick för mig det bara:s

fan vad läskigt... tur att jag ska sova med anna hela helgen mahhah:)
fast de brukar inte gå så bra o sova med henne heller haha,
hon brukar väcka mig när jag somnat, (jag somnar alltid först) eller typ mitt i natten,
o fråga konstiga saker (som jag då när jag e nyvaken inte kommer ihåg, o som inte alls e viktiga)
typ som saker vi pratat om tidigare på dagen, t.ex "gick ni genom skogen eller förbi ica?"
och "jag kom på vad hon heter!" haha tur att anna är lite annorlunda annars skulle hon inte stå ut med mig hah:D



har fett ont i nacken:s


Kommentarer
Postat av: Anna Sidenbäck.

jag kanske klämde nacke mellan väggen po bänken i skolan ;) hahahah

2009-09-12 @ 10:06:23
URL: http://sdnbc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0