svar på frågorna

Postat av: Anna Sidenbäck.

Säg ngt mindre bra eller dåligt med mig som person? Du måste komma på ngt ;o <3
svar: hm, jag kan inte peka ut något speciellt dåligt med dig.. men mindre bra är att du kan vara så jääävla seg:D haha du kan inte stressa fyskiskt alltså! haha:)

Postat av: Anonym

Vad tycker du om LESBISKA & BÖGAR? :d HAHAHA jag kom inte på ngt annat!:o
svar: hahaha, vet att de e becca:D ääe, har väll inget emot dom sålänge dom inte ger mig några problem, fast de kan ju se lite mysko ut^^ men dom är ju frtf samma personer!


Postat av: malin

vilka bloggar brukar du mest läsa? :)
svar: jag läser sjukt många bloggar bara jag hinner och orkar! som t.ex kenzas.se, blondinbella.se, kissies.se, desireenilsson.blogg.se, paow.se. sen läser jag många bloggar som inte e kända eller så dom tkr jag e roligare som, din^^ maolineriksson.blogg.se, annaandeerson.blogg.se, sdnbc.blogg.se, febb.blogg.se, nightfalls.blogg.se, saanzil.blogg.se, lisaplace.blogg.se osv
 

Postat av: huli (Y)

1. har du sett en rosa katt i svart tajt skindräkt ?
2. har de en tatuering där det står;jag har fyllt 70 men är fortfarande sexig ?
3. kommer du leva tills du blir 894 år gammal ?
4. vill du bli en rosa smurf ?
6. märkte du att jag inte skrev en fråga på 5;an ?
7. visst du att jag min hemliga identitet är zorro ?
8. mina frågor är rätt konstiga va ? ;p
9. ska du gifta dej med kungen av island imon ?
10.kan du prata thailänsa ?
mahahah,konstiga frågor ? ;p<3

svar:
1. ja klart vem har inte:))
2. nej men ska skaffa
3. hoppas det
4. nej jag vill bli en rosa smurf i valfri färg
6. ja det gjorde jag;)
7. men agnes nu är det ju inte hemligt längre:o
8. nej helt normala:D
9. nej men på onsdag
10. kjaio (ja)
mahah konstiga svar!:D

okey min lilla "frågestund" fick fyra personer som frågade ngt:D (allt är alltså solklart för er andra..?) aja, en bra början men mobba mig inte!:D
pössen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0