the leaves may fall but the trees stay tall

har klippt gräs och samlat gräs idag, typ i 2 timmar, och ändå hann jag inte klart allt, asoooo varför ska man ha så satans stor 'trädgård' snarare åker! haha + en åker/'motorbana' bakom. vi borde starta campingplats, skulle slå stort med sjön precis brevid o allt (y) yeas, måste informera mammi om detta på direkten!!

redo för en tur på klipparn(y) IIIIIIIIIIIIH

sen när jag kom in så pluggade jag lite till, sen läste jag ut boken jag lånat av anå "14 år till salu" så läskig och äcklig bok fast skit bra, det handlar om en 14årig flicka från sverige som säljer sig till män, det börjar med att hon blir våldtagen och tycker inte att hennes kropp betyder något, men efter något år så börjar männen misshandla henne och 'köra upp' olika saker i henne.. uuuuuuew, så hemskt. och hela boken är verklighetsbaserad med, detta hände i sverige år 2007. så sjukt..!

sen har jag kollat på idol och suttit vid datorn, ska snart duscha o sen sovaaaaa, är trött, men säg nån gång jag inte är det? haha

IIIIIIIIIIH.
ttyl;*

Kommentarer
Postat av: fridut!

åh den boken har jag hört om, måste bara läsa den!

2009-09-17 @ 18:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0