never look back and never look down, look into my eyes





fler bilder kommer, orkar inte mer nu(a) haha.
dom översta bilderna från när vi åt kokosnöt! :D hahah, de va lite kul:p men inte gott o jobbigt för de gick typ inte att svälja :p dom andra två är på annars naglar typ hahah, nåt vi fick för oss o ta kort på iaf :p saknar anna redan. seriöst, kommer dö utan henne. haha nejmen, det kommer bli jobbigt, men de ska fan inte få ändras så mycket :o kommer till dig varje helg anna!;)

ska kanske lägg in lite filmer sen:p om jag orkar (a)

och jag kan fortfarande inte äta :s idag har jag ätit en pizzabit på hela dagen?!:O och jag är seriöst inte hungrig. okej nu blev jag liite hungrig bara för de hahah:D stört äre. jag som äter så mycke i vanliga fall,älskar mat hihi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0