Here in the dark I'll be safe

hej! har inte haft någon tid att uppdatera, så drar helgens äventyr lite snabbt nu! i fredags drog jag te karre o becca, vi va galna som vanligt o va ute o lekte i snön ;) sen kollade vi film. drog hem o sov asgatt, sen när jag vaknade på lördagen blev det att åka till farmor direkt och baka pepparkakor! möjjs. sen när jag kom hem ändrades planerna för kvällen så ist skulle jag dra till hfred o kolla nattfotboll med karre o anna, men icke, jag hann inte till bussen haha xd sååå, jag drog te anges! o sen ringde erik o undrade om vi ville fota han, jonte o bror när dom hoppade, så vi drog dit:) skojsigt, va även borta i backen, grabbarna åkte skidor o snowboard medans agnes o jag rullade ner.. haha xd kom hem vid typ halv 1 o sov asgött ända tills typ 11 då lovvis väckte mig för anna va i telen ;)
nu ska jag strax på ewes innebandy match, pusshaj!

min snygga syster!

kusinen o tilda:)

pewe o jag

hah, ewe jag o faajmoor!

min snygga älskling<3

jag o farmor;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0