I get up and walk away

gårkvällen var ett himla äventyr! hahah.
jag och robert åkte ner vid 8 för att köpa godis och hämta ewe, o så stannade polisen oss (hahah! jag hade paniiik) men de gick så bra så, men då hade de hänt nåt med nån spärr så vi va tvugna att åka till nicke så han kunde fixa de där,
men först skulle vi hämta ewe o sen fastnade robert i snön så ewe o jag fick gå ut o putta, hahah! tjena vad kul de va. de som inte va så kul att då när vi skiulle putta på så tappar jag batteriet till mobilen i snön, så den är sönder.
så har en annan gammal nu så om jag inte har ert nummer så vet ni varför!(a)

när dom hade lagat allt så åkte vi upp till backen med jonte, iiih vad jag längtar! ska bli så mys.

en bild från skidbacken!;) hahah, den krashen alltså!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0