JANUARI 2010

nuu jäklar börjar min årsresumé!

januari 2010

året började såhär, fy fan vad kul vi hade :D

sen umgicks jag med dessa brudar några dagar<3

jag och babu frida åkte såklart massa i backen

(
stooor bild) sen vart det metro! de sög haha..

sen fick jag typ magsjuka för en dag(
?) haha eller något. usch

sen la jag ut "ORDBOK BY FRIDA OCH SIA" alltså saker vi brukade säga haha, här får ni ett smakprov!

cooliing -
(håll ut lite på o & i) säger man till någon som är direkt motsatsen och t.ex skryter om något. [har används mot lärare]
epic fail - används när någon t.ex ska styla och ramla, går förbi och snubblar eller pratar med mat i munnen och råkar spotta ut lite (okej det har hänt mig 2353645 gånger:$)
fail - (grundversionen till 'epic fail') används ofta i vilket sammanhand som helst i stort sätt
feting - används i meningar när man verkligen tycker något. t.ex feting god mat! [vanligt random ord egentligen]
gulliwulli - (sägs med pipig röst och kärlek) t.ex till en person eller en sak eller något liknande, oftast till vänner
häj bäjbä - (sägs med tydliga ä) något frida och jag säger till varandra, inte bara som hälsning utan bara för att. hoho, visa lite kärlek liksooom! [version av hey baby]


sen började skolan igen, o då såg jag ut såhäär

sen spelade vi in massa knasiga filmer. här är en av dom!


sen hängde jag med linnea till maajkuus haha! skoj


sen kom den ökände crashen! hahah. de är inte mycket som kan slå den alltså;)


gjorde massa fler filmer..


busade i cam med majkus. hahah, dog åt denna printen..


hahha, frida och jag skapade denna "backe serie"


sen fyllde tilda år


åkte skridskor på idrotten haha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0