Ignorence is your new best friend

hey. jag känner mig nyvaken, och har gjort det i typ en timme, har luggit och läst i nästan två timmar. sheet, den fjärde boken jag läser nu är den hemskaste, det är då Emma som beskriver hur hon upplevde allt och även när hon blev äldre och hon fick reda på sanningen och kände sig sviken av sin mamma och börjar knarka. uusch

"Tiffany är ofta hemma hos mig i Anders lägenhet när han inte är där. Vi röker mycket meth och hon sover ibland över i soffan i vardagsrummet. Hon har ett deltidsjobb som servitris men sköter inte det speciellt bra, för hon kommer ofta sent. Ibland, när hon är för hög eller helt utslagen, kommer hon inte alls. Jag fattar inte att de låter henne vara kvar där. Men de kanske inte hittar någon annan som vill servera på ett så sunkigt ställe. När vi inte är i Anders lägenhet går vi vi mellan olika billiga hotell och tänder på i rum som langare hyr. Ofta är vi ett stort gäng som sitter där och röker meth. Till slut känner jag de flesta som kommer till de där hotellrummen för att röka. Men jag blir inte särskilt god vän med någon av dem, vi träffas ju inte där för att lära känna varann, utan för att bli höga."

ur boken "Emma, Mias dotter"

camis;



blääääö. tror jag är sjuk:0 min kropp orkar ingenting :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0