@ ANÅ.

sitter hos Anna nu. Hon gör soduko? eller vad det heter haha.
igår låg jag uppe länge och läste i min älskade "Asyl", och helt plötsligt så vände sig anna emot mig (sovandes) och började rabbla massor med ord på arabiska eller något liknande språk, hahah jag blev livrädd och tog tag i henne och frågade om hon var vaken, jaaa(?) sa hon helt klarvaken och tittade på mig..
ni som känner anna vet ju att hon gör alltid knasiga saker i sömnen, läskiga saker, verkar helt klarvaken osv :p för idag på morgonen när jag frågade om hon verkligen var vaken så fattade hon ingenting, hon sov ju förstås;)

mamma hämtar mig vid halv 2 och då ska vi till farmor och äta, muuuuuumms! jag har inte ätit riktigt sen onsdag-torsdag. fast åt iaf frukost nyss(y)
ikväll tror jag att jag ska vara med linnea och annie. fina barndomsvänner! hahah så många minnen..
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0