BAXAR FRÅN SHOCKAD.BLOGG.SE

*100 frågor.

Du:
1. Fullständigt namn? Sofia Össmar
2. Ålder? fyller 16
3. Vart bor du? Ramsebo Norrgården
4. Bor tillsammans med? min familj
5. Färg på ditt rum? något slags blått haha
6. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa
7. När är du född? 18 december 1994
8. Klass? 9b
9. Vilket år tar du studenten? orkar inte räkna efter just nu
10. Något jobb? Nope

Idag:
11. När vaknade du idag? ca halv 11
12. När åt du frukost? åt ingen frukost, men just nu äter jag lite köttfärs haha
13. Duschat idag? nope
14. Kramat någon idag? nej, klockan är bara halv 12 hähä
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit idag? köttfärs^^
17. Dagens klädsel? just nu, krama mig t-shirt och S!A mjukisbyxorna.
18. Dagens smink? NADA
19. Dagens sötnos? dööh..
20. Dagens roligaste? ingenting

Socialt:
21. Har du många vänner? har jag nog, vad gämför man med?
22. Hatar du falska folk? nej men tycker verkligen inte om dem.
23. Vem kramade du senast? frida tror jag
25. Hur många har varit otrogen mot dig? 1
27. Har du pojk-/flickvän? Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån? mika

Favorit:
31. Film? vet inte riktigt.
32. Låt? Marilyn Manson - Sweet dreams kanske ?
33. Mat? det mest typ
34. Dryck? mjölk hahaha
35. Färg? allt möjligt
37. Stad? typ, oskarshamn
38. Land? hm...
39. Ämne i skolan? musik och svenska
40. Människa? Anna Sidenbäck.

Senaste:
41. Personen du tänkte på? en kille.
42. Personen du kysste? <3
43. Gången du spydde? oj det var ett tag sedan.
44. Gången du grät?  igår:S
45. Pizzan du åt? Vetifan
46. Gången du var i Göteborg? - Augusti.
47. Gången du var i Stockholm? - typ 3 år sedan
48. Gången du var full? förra lördagen
49. Gången du var hög? aldrig
50. Gången du var hungrig? inatt

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? Svart.
52. Hund eller katt? katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på med vem. men ute och festa tror jag
54. Tvspel eller datorspel? Dataspel.
55. Singel eller upptagen? upptagen kanske ?
56. Ute eller inne? inne
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? vafan?
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad, dah?;)
59. Big Brother eller Paradise hotel? Paradise hotel
60. Blont eller svart hår? - Blondt.
61. Hus eller lägenhet? stor lägenhet (y)
62. Choklad eller lakrits? Choklad!!!
63. Göteborg eller Stockholm? göteborg ?..
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt är jag iaf
65. Coca cola eller fanta? Fanta.
66. Pizza eller kebab? kebab maybe
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? Älskas
69. Leva eller dö? Leva

Antal:
70. Personer du älskar? en del. <3
71. Personer du hatar? - ingen nästan
72. Gånger du varit full? ett antal
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 2 pers
74. Glassar du ätit på en dag? många
75. Festivaler du varit på/ska på detta år? 1 hoppas jag!
76. Gånger du haft minnesluckor? några gånger
77. Gånger du varit hög? aldrig
78. Personer du saknar just nu? 1,2,3,4...ett antal!
79. Gånger ditt hjärta brustit? aldrig. då skulle jag ju inte levt nu?;) hoho

Vem:
80. Vem var du med idag? -john blund
81. Ska du träffa imorgon? -Anna Sidenbäck mfl!! metro!
82. Sjöng du senast för? Fanny Frida Mika tror jag.
83. Hade du senast en msn-konversation med? ööh. donno
84. Spelade du tvspel med senast? hmm, det var ett bra tag sedan
85. Vill du ta med på resa nu? - flera st
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -haha..
87. Förtjänar att dö? -ingen tror jag
88. Är söt? -många
89. Vill du sova jämsides med i natt? -Anna!! haah

Vad:
90. Gör dig glad? Vänner, skratt:)
91. Gör dig ledsen? kärlek
92. Vill du helst göra nu? vara tillbaka vid nyår igen
93. Önskar du att du slapp göra? städa-.-
94. Vill du ha nu? min bok!!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? vet inte :s
96. Längtar du till? sommaren. han.
97. Tycker du om dina betyg? dem är ok!
98. Ångrar du i ditt liv? hm...
99. Är det bästa som hänt dig? - vet inte.
100.Vad är klockan? 11:53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0