21.40

Blev en liten jobbig dag, mitt i all stress fick jag reda på att morfar ligger i västervik efter att ha fått ett träd på smalbenet. Det hemskaste (coolaste?) är att han va ensam ute i skogen och det fanns ingen täckning, så han hade på nåt jefla vänster kommit loss från trädet, krälat bort till maskinen, kört maskinen bort till bilen, o sen kört den med en fot hem till mormor. Är de bara jag som tycker dedär låter helt sjukt? Stackars lilla morfar<3 :( Men det kunde ju gått värre!
Sen saknar jag ju Jeppe något galet.... haha:(

MEN, ett stort underbart plus på denna dag var att träffa alla fina människor jag träffat i Hultsfred idag!:) Många härliga kramar blev det<3

Nehe.. Dags o sova nu:) Ska upp tidigt imorgon och hjälpa farmor att städa/putsa fönster, kan bli intressant, eftersom städning verkligen är min starka sida. Hihi. Puss.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0