If it's a broken part, then replace it

oooj vad jag har varit dålig på att uppdatera! men jag har haft fullt upp, och nu ligger jag här i min säng helt utslagen... men jag ska inte få vila nu heller, för snart kommer lite släktingar och så är Alicia här! :D

i onsdags så åkte mamma och jag till vetlanda och gick på stan med bibbi och robert o mös... sen släppte hon av mig hos Jeppe<3, så sov jag där. sen på torsdagen gick jag upp tidigt för att ta bussen från holsby till hultsfred (dödligt lång bussresa på 70min!!) där jag 'uträttade några ärenden' om man säger så haha, och va med anna en sväng :D va där i typ en timme sen buss hem igen hehe.. sen på kvällen blev det metro, fast det inte alls va planerat, men det ångrar jag inte att jag gick på! galen bussresa med fiint folk, lite äventyr och promenad i hultsfred innan metro och träffa massa okänt folk och gamla vänner :') så himla kul! Tove Styrke va gryyym! jag o Becca stod längst fram när hon sjöng o skakade hand med henne haha :D sen efteråt så snackade vi lite med henne o gav henne var sin puss haha ;) o ni vet kissies lillebror 'Peter 08's flickvän Nickisha? (stavning?) Hon va där o tog kort på Tove, o jag kände igen henne så vi började snacka med henne med, och jag fick en autograf på magen av henne!! hahah, oj va stolt jag va..(a) sen efter metro drog bror erwin jonte erik och henning och jag o käkade kebab höhö, kom hem vid halv 4 och stupade i säng direkt!! galen kväll

sen i fredags direkt när jag hade vaknat typ, så drog jag till jesper igeen haha, för vi skulle ha grillkväll:) kom dit vid typ 2 o började styra o fixa direkt, ganska kul kväll ;) visserligen lite annorlunda o festa med dom som lyssnar på skrikmusik o står o headbangar när dom festar haha.. idag är jag sjuukt seg, kom hem typ vid fem o nu ska jag som sagt inte heller få vila hehe...
serious_face_94
haha ewe står o visar magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0