It's not existing, but we still keep believing

tjosan, sitter här o e pissenödig som fän haha, kul o veta va?;) ska snart börja fixa mig inför backen där jag ska spendera min kväll med min kära grabb! eftersom det fortfarande är +grader så är nog backen sådär jobbig som vanligt så jag lär väll tröttna rätt snabbt (hatar när de är kramsnö, tycker det går sakta...? vill ha is haha. konstig brud!)
.
skolan har varit bra, lackat lite på norsken dock haha men det är en annan historia.. ;)
btw så försvann en kamera från media för nån veckan sen, o nu har dom tagit fast nån som snott den och sedan lagt ut den på blocket?! idiot :s..
.
har inga roliga bilder o ge er tyvärr men jag lovar att ta några med magge ikväll;) pöss!
min grabb o jag i somras!

Kommentarer
Postat av: agnes

fiiiint! <3

2011-02-04 @ 22:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0