Tyras blogglista!

När vaknade du imorse?
Svar:
Vaknade vid ca gurka 11 av att bibbi stod vid min säng hihi:)

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Vad är klockan? Har jag fått sms? Är det redan morgon?

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nepp det har jag inte, men smsat!;)

Vilket humör är du på?
Svar:
Lite smått rastlös..!

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Strumpbyxor, linne och min gråa myskofta :)

Har du ont någonstans?
Svar:
Japp, har lite smått huvudvärk

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Hmm.. pannkakor faktiskt. eller marabou såklart!

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Lön? Gills studiebidraget?;)

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Godis och tuggummi.. har inte följt tandläkarens order så bra hehe (a)

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Idag? Hmm.. antingen min egna blogg (ego?:$) eller facebook.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Idag och ikväll har jag tagit det lungt, pluggat lite, myst med familjen och som vanligt snackat med jesper på msn.. :)

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
"Pack Up - Eliza Doolittle"

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Oj.. jag vet inte, varför läser ni? :p

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Typ samma som jag gör nu. Förberedde mig inför skolan, satt vid datorn ..

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Ja och det har jag fått hoho..:)

När fotade du något senast, och vad?
Svar:
Bibbi idag på morgonen när hon låg så gullit i min sääng :)

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nepps.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Åt höger, min spegel

Vad tror du att klockan är?
Svar:
Halv nio? (wohoho jag hade rätt!!)

Vad borde du göra idag?
Svar:
Plugga matte..

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Dagen har ju redan gått, och jag har bara haft på mig karins dadis mys t-shirt och mysbrallor fram tills typ en timme sen.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Jag vet vad jag skulle fråga och vem men de är lite hemliigt (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0