Talkin' bout my babe

Hej! Idag körde vi sista passet på gymmet för denna termin och det firade vi med Chili Thai efter hehe;) Dock va både becca och elsi sjuka haha:( Sen hade vi svenska och där fick jag 0 gjort eftersom becca va sjuk hehe:( (vi gör arbeten två och två), klarar mig inte länge utan rebecca alltså haha!
Sen när vi kom hem så hängde jag med robert ut till hans favorit ställe (hans lilla verkstad) och han visade massa konstiga grejor som jag inte fattade något om. Typ hur ljudet på hans bil låter och basen i hans bil(?) haha, och en motordriven spark som dom där galna grabbarna har byggt.. Ja, en hederlig spark med en motor och ett däck på.. hahah. Shit alltså..
Sen har jag suttit och pluggat matte medans Lovvis, Tilda & Ewe har tjabbat med Jesper på skype. Hahah! Gud vad kul, söta är dom.
Nu blir det varma mackor och sen en behövlig duusch:)
Pösshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0