Feel this, can you feel this?

ojojoj, hejsantjosan! idag var syster i kalmar och jag hade skickat med henne pengar för hon skulle köpa en jumpsuit åt mig (will show later..) vet dock inte om jag tycker om den jätte mycket, hmm. i varje fall, så hade hon såklart köpt massa fint så jag blir avundssjuuuk (a) MEN! tur att hon är snäll och låter mig låna den shyykt snygga magtröja från newyorker (hela ryggen är i spets)!

annars då? fick väldans beröm av min svenska lärare för skrivuppgiften vi hade i svenska nationella för några veckor sen, skoj!:) hade den första riktiga idrottslektionen i ettan idag! praktikanten fick oss dator-nerds att röra på fläsket haha. och så håller jag förstås på att tappa halva pannan nu. också ganska kul.

love life. hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0