I'm in trouble, yes I know

btw, hej! haha. i fredags kom jesper hit, sen på lördagen åkte vi till honom. halvvägs så kom jag på att jag glömt min dricka hemma :( vid typ 6 åkte vi in till stan, till emma där vi sedan spenderade kvällen. sjuukt kul hade jag iaf! "de e gött oh supa pööjkaar" hahah! sen vid typ 10 gick danne jag och harry o mötte friiidaa :D hihi. dock så åkte vi hem ganska tidigt, halv 12(a) va så fucking trött!

nu så håller mamma på å göra gottgott eftersom min underbara lilla lovisa fyller nio år idag, som sagt! samtidigt som jag sitter här o är ganska rejält förbannad! eftersom min kära broder lekte fyllechaffis med vår stora bil till och från skirö igår, och då har ju nån lyckats spy i bilen. den personen borde lära sig hantera alkohol, så jävla vidrigt!!

på tal om något helt annat, så fyller ju frida år idag med!!:D höhö, fyfan va stora vi har blivit!;)
grattis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0